poniedziałek, 10 grudnia 2012

Dzień 8

Niemoc życia, którego nie da się ogarnąć w głowie.

Myślałem, że to nie będzie trwać tak długo, a jednak. Czas mnie powoli zabija i otaczające mnie środowisko, społeczność. Czasami nie można wytrzymać z pewnymi sytuacjami które pojawiają się w niedogodnym dla nas czasie. Jak to ja mogę najprościej napisać ... może powiem tam że NIENAWIDZĘ JEJ!!! ONA NISZCZY MÓJ ŚWIAT!!! Czuję jak by ona niszczyła mnie od wewnątrz wyżerała moje wnętrzności i mnie chciała unicestwić, lecz jej się nie udało. Tak dokładnie chodzi o moja "partnerkę" życiową, z którą nie wytrzymaliśmy zbyt długo trwało to jedynie jakieś 6 lat ale to nie było to co ja myślałem. Teraz przejrzałem na oczy i wszystko dokładnie widzę, że to była w dużej mierze jej wina, że ona mnie chciała wyzyskiwać i zniszczyć psychicznie. Nie dałem jej się. Jestem z siebie dumny, że ta psychopatka zostawiła mnie i moją rodzinę w spokoju. Nareszcie czuję się wolny od wszystkiego. Jestem wolnym człowiekiem niezależnym od nikogo i niczego, człowiekiem który teraz może realizować swoje marzenia i spełniać się we wszystkich aspektach życia. Dobrze mi z tym ale ... no właśnie jest jakieś ale. To jest coś co nie pozwala mi spokojnie spać to co mnie gdzieś trzyma. Z tego nie da się tak szybko wyjść i powiedzieć "Ze mną wszystko OK". To nie jest takie proste. Pragnę naprawić to co kiedyś zepsułem bo nie chce zniszczyć wszystkiego i spalić za sobą mostów może poza jednym który nazywa się ONA. 

2 komentarze:

  1. Wow :D Gdybym Cię nie znał, myślałbym, że naprawdę zaplątałeś się w jakiś toksyczny związek :) To jest świetne! Masz talent prozatorski :) Świetna kreacja, ale według mnie powinieneś ją pielęgnować regularnie, bo czasem można dowiedzieć się czegoś o sobie w tym potoku słów. Czekam z niecierpliwością na kolejne części Twojego internetowego życia i może coś wymyślisz z tajemniczą NIĄ? A może cofniesz się myślą do tego dnia, gdy JĄ poznałeś i opiszesz coś o tej trudnej relacji? :) Już zacieram dłonie i przecieram okulary :)

    Powodzenia :)

    dp

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co chyba za dobrze mnie znasz :)

    OdpowiedzUsuń